петак, 2. децембар 2011.

Два одломка из моје тек објављне књиге...АА

  СРБИЈО МОЈА СТРАДАЛНА У ХРИСТУ ВАСКРСЛА
         (...Данашње Косово -12 година-уназад)-Одломак
Све мање је деце на Космету,немају никакву сигурност...Откако заноћих неколико ноћи Божићних,празничних у Грачаници,живим неки други живот,у Београду и другом делу Србије(кад се нађем) оном што није КиМ,а то је као кад ти срце ишчупају,(то је оно продаја органа,то је оно како Г-дин Марти говори:"Србима су живим органе вадили.!!!"),то је онај бол што ни један народ у 21-ом веку не доживи,ни на једном парчету планете.То је време кад изнова кћери и сестре и мајке и жене Српкиње,дочекују своје преживеле ратнике и ране им видају,то је истина о одрицању од сваке љубави сем вољења Србије....А неки Срби-Несрби ,Г-дина Мартија спутабају да каже истине.Овај Господин је истраживач Истина Европског и Светског гласа.Ја сам само српска новинарка и писац и волим своју земљу и свој језик Српски,онај на коме исписујем књигу ову.Садашњост нам данашња обамрла од ишчекивања,то је наше трајање кроз страдање,оно кад крећеш увек изнова ,и наше ране које се не виде...Оне споља видљиве брзо зацељују...
  ВРАЋАЊЕ НА КОСОВО И МЕТОХИЈУ(ВРЕМЕ ДАНАШЊЕ)-Одломак
  Прошле године сам често давала коментаре,преко интернета,обично преко електронских новости и моја препорука би да се прочита текст:"Рафалом на вернике".Написа га Д.Зечевић и објави 6.новембра 2010.године:"Ни ове задушнице нису прошле без инцидента..."Мој коментар,сутрадан 7.новембра 2010.објавише под псеудонимом Нада-Дринска
 -Када сам одлазила,доле,што јужније од Ибра,а није било ни тако давно,рекоше ми:"Каква те то сила тамо води?"Рекоше ми да Косово и Метохија више не постоје...Ачији су то гробови?И зашто тела српска откопавају?Шта ће то још да учине тим несретним Србима?А можда ће бити откопана и нека истина...Можда ће истином проговорити мртви Срби,кад их живе нико слушао није?
  На Космету су снимали Чеси за своју телевизијску емисију,али руска ТВ о Космету дирнула ме је посебно због истине коју ја обично записујем:"Земље НАТО-а су се умешале у унутрашњост Србије,стално упозоравају Београд,да ће ако се побуне крв невиних пасти на њихову душу...На Косову се налази једна од највећих база америчких у Европи.Европа нема никакву моћ над овом најездом.Косово ће показати да ли је Косово српско ...Не покаже ли биће то крај историје српске..."
      Зато више не заспивам ни у Београду моме...Чини ми се ако чврсто заспим увече ,већ следећег јутра може се десити тешка  
погибија мојим Србима на барикадама,јер не верујем ни мало наоружаним страним војницима,који су ме разочарали раније доле на Космету,када су тобож" штитили "Србе моје опкољене бодљикавом жицом у оним енклавама...А уместо заштите ноћу кад се светла погасе,пуштали су непријатеља да делује,обично кад је ноћ најцрња најоблачнија била...
   nadadrinska.blogspot.com

Нема коментара:

Постави коментар