субота, 10. децембар 2011.

Новинари-Писци

                 Новинари-Писци
Нада Мијатовић је годинама била и добар новинар,и паралелно добар писац-путописац,сведок свог времена,кроз записано остави траг,за СВА ВРЕМЕНА...На промоцији њених књига:"У једном граду свеједно ком" и "Записи из белог света",појави се више од очекиваних посетилаца...Бар није очекивала толико људи...Би Нада пријатно обрадована...Дошло је доста Ветерана,али и неколицина људи који заволеше новинарство преко Наде,Колега  Растко Гузина је говорио о "потреби за писањем",А др.Зорица Кубурић из Новог Сада рече:"Највише што ми се свиђа у Надиним књигама јесу наслови..."Нада сама једном реченицом објасни,шта се то дешавало,да би изнедрила своје књиге:"Било ми је жао да све оно што сам доживела оде у ветар..." А посебно је др.Зорицу Кубурић дојмило оно Надино:"СВИ ОНИ ТО САМ ЈА..."Рече да је Нада упознала друге народе,друге културе и постала "грађанка света"и да има 35 наслова 35држава је посетила...Надин друг из Вршца(у коме је она рођена)архитекта по струци,погледа по публици:"Исад вас гледам,овде,ушао сам у све тајне новинарског живота...Новинар мора на неки начин да се роди,(не може да се гаји у некаквом кавезу,нити на неком факултету).Сваки новинар има потребу да дође до пуног изражаја...Нада је рођена у граду Вршцу који је изразито мултинационални...Зато је њена прича "Уједном граду..."у било ком...Читалац може "њен" град препознати у сваком,у "белом свету".И свуда има сукоб и дешава се губитник и победник...
Зато књига Надина носи са собом изазов,можеш је отворити на средини или на почетку,па и при самом крају можеш почети да је читаш...          


                                                              Нада Лукић-Дринска

Нема коментара:

Постави коментар