четвртак, 17. август 2017.

Летњи месеци у Завичају...

                       ОВЕ   ГОДИНЕ   У  ЗАВИЧАЈУ...(НЕ БЕШЕ ПРОЛЕЋЕ)

Зима је дуго била и падале су дуге кише , магле су спавале дуже поред река...И онда...Као да нам неко украде пролеће...Пролеће нам се сваке године измиче а ове године и лето закасни...Побегоше људи из Београда...Наступи топлота , неиздржива...Сада сабирам неке утиске из јула и августа (прве половине)...Била сам кратко у Београду и онда се враћах у Завичај...Сви су некуд отишли....А један ме пријатељ изневери...Опет се радовах Регати на Дрини и овог јула пловила сам ( по сопственој жељи ) на сплаву са Словенцима , из братимљене Општине Кршко који су се давно братимили са Бајином Баштом ..Дивни млади људи , углавном , мало је било старијих...Али сви заједно подсетише ме како сам ,приликом мог боравка и рада у Словенији ( за време оне Југославије ) имала у Словеначком Приморју , своје пријатеље ...Са некима нисам никад сасвим , прекинула контакт , а сада на Дрини стекох нове пријатеље...Доман је тако добро говорио српски ( без нагласка ) ,а тек како је певао наше песме , скоро да посумњаш да ли је момак ,стварно Словенац...Неко рече : "Res je Slovenc , ali ima srpsko srce..."Дрина зна да приреди пријатна изненађења, па тако и овог пута...Уочи Регате ,на улици испред културног центра ,беше весело , као и ранијих година...



А сутра дође Регата на Дрини и дружење незаборавно и увече концерти на МОСТУ...И Растанци и обећања да пријатељство тек почиње...( наставиће се ) Н.Л.В.-Дринсака

Нема коментара:

Постави коментар