уторак, 30. август 2011.

Генерал ( Мирни неки човек )



Био је сам са Богому себи...Све своје туге и бол ничим не показа,ни оном
изговореном речју.Ипак у ваздуху затитра,као да помену сву ону војску
српску,од памтивека страдалну,а јуначну...И учини се да сјаје сузе у очима
ратничким...Или можда сам само ја приметила,можда док су га фотографисали за
оном говорницом,(а говорење неко ни спремао није)...Био је тих и кратко
испоштова људе,видећи колико поштују они њега...Јер како би и иначе могао
без војске своје?..Могао је он да прича о изгинулој младости,о бојиштима
последњим,О ТОМЕ КАКО РАСТУРИШЕ ВОЈСКУ ,а њега и остале поведоше на ЖРТВЕНИК
као "ЈАГЊАД НА КЛАЊЕ"...
И крете Оптужба:"Крив си што си ВОЈНИК РОЂЕНИ;крив си што размишљаш
главом,што јуначко у себи носиш,крив си што усправно корачаш,крив си што
нећеш СВОГА ДА ИЗДАШ,крив ћеш бити и када те убију и у земљу сахране.Мртав
ћеш бити крив,јер умрети не можес,увек ћеш се рађати изнова и стремити
истини...И душа ће ти увек бити твоја...
Учини ми се да је он заједно ту са већином нас(као да смо му ми предати "на
чување"),овде у међупростору и ми смо му неки нови задатак,(можда
последњи),тежи од свих дужности ратничких...И сад од његове одлуке зависи да
ли ћемо можда према светлости или ћемо ту остати,брзо нестати и забораву
препуштени,ускоро,као да нисмо ни били ни трајали,КАО ДА СМО ЖРТВОВАНИ СВИ
ЈОШ ПРЕ РОЂЕЊА...Одлучих се ипак да верујем генералу,највише је личио на
мајку истину...
У Земуну,
Нада Лукић-Дринска

Нема коментара:

Постави коментар