среда, 4. новембар 2015.

У Србији у Београду разговарамо о књигама Други део(наставак)


               ИЗВЕШТАЈ  ПОТОМЦИМА(  МОЖДА  ЋЕ ГА ЧИТАТИ НАЈМЛАЂИ УЧЕСНИЦИ ОВОГОДИШЊЕГ САЈМА ) Други део
             

У Суботу 3о-ог октобра Лета 2015.  На Међународном Сајму књига одржаног у Београу  прво ме обрадоваше деца наша из Основне Школе "Дуле Караклајић" из Лазаревца ,(сетих се колико сам и ја волела књиге и читала их као ученица основне школе ...) Деца ми се обрадоваше , поготово кад им рекох да сам новинар-ветеран и да желим да их фотографишем...У рукама су држали књиге и балоне,на леђима ранце као да ће одавде право у школу...Али данас је субота и кад стигну у Лазаревац причаће својима о Сајму Књига  до мрака , све док срећни не утону у сан...
На штанду "ПАМЕТНЕ ИГРАЧКЕ" е тамо су у наручју мајчином,или очевом ,стигле бебе...Оне ће већ сад заволети шаренило књига а ево,ове године имају и свој штанд...

Онда ћу наићи на штанд Београдског Универзитета и изложене озбиљне књиге и најновије за "бруцоше"...Ту волим да се задржим и да причам мало са студентима нашим...

Ово двоје срећних и заљубљених учитеља основаше Школу у Природи...Сваки дан тамо држе часове...Доказ је и једна мала књига коју добих на поклон...

"Домаћица " штанда Ужице ,онда на тренутак поквари ову дивоту...Терала је своје Ужичане (Ариљце,. Бајинобаштане...) Таман сам прихватила чашу воде , од девојке на штанду,она је наишла и у том тренутку ,мало пре ње (једна Ариљка молила ме за телефон...) Да не буде забуне  госпођа Анђа (бивша директорка Ужичке библиотеке ) терала је своје ужичане ,поготову оне који немају пара ,па је и сада ,сазнајемо касније , промовисала књиге трима дамама ,од којих је једна стигла као њен гост из Норвешке...Ми смо наравно без веће дискусије напустиле штанд а она нам је одмах окренула "леђа"...
Предвече бићу испред штанда "Поете" ићи ће поезија од мојих пријатеља Поета која у срце дира ...Песник ће (који дамама смишља стихове на лицу места) , чак клечати пред једном дамом а онда ће ширити руке и говорити стихове..

На крају ће наш пријатељ Љуба Манасијевић запевати , још једном ,о СЕРБИЈИ и о КОСОВУ И МЕТОХИЈИ...Глас Његов дира све нас. које боли наша Србија...Певамо сви заједно али Његов глас долази из Небеских Висина и поново се тамо враћа...
Било је на Сајму Књига
У Београду                                                                                       Н.В.Л.-Дринска

Нема коментара:

Постави коментар