понедељак, 2. април 2012.

На измаку зиме-Лето 2012



                       А   НА ЗЛАТИБОРУ
Грејало је сунце сваки дан,ујутро,већ је бљештала она снежна белина...А деца су се радовала ...Посматрала сам их са мога прозора а онда сам силазила доле да их упознам...Када сам им се захвалила што су дозволили да их сликам они повикаше сви углас :"Нема на чему..."А онда су једног дана рекли да је на Златибору "покварена храна"???Ко је то објавио и зашто???Да не иде и Златибор на "тендер",као Тара?Чула сам да су странци у неким "преговорима"и да се у међувремену "одмарају",а после се диве лепотама Златибора...И онда су дошла два велика аутобуса да децу одвезу кућама...Смешили су ми се иако су помало били и тужни што планину напуштају...
                                                                    Нада-Дринска




Нема коментара:

Постави коментар