недеља, 5. фебруар 2012.

Војна Установа "Тара"уочи Српске Нове...

              ДОК НА ТАРИ ВЕЈУ СНЕГОВИ...


Шетачи на снегу...Па унутрашњост хотела"Оморика"И ОНИ су били са мном 13 Јануара лета 2012.пред дочек Српске Нове...Директор хотела је Г-дин Јован Мијатовић,(унук Јове Мијатовића Травара са Романије)омиљен међу гостима,а децу Пријатеље стекох из целе Србије и из далека,свидела им се моја књига са корицама плаве боје и Орао птица (на њој)што лети изнад Србије...Хелена и Жељко су,после увече,писали састав о мени и однели у Панчево да покажу наставници српског језика...Иако неки одрасли нису дозволили да се моја књига продаје,а једва су пустили да се изложи у предворју Хотела,ова деца ми доделише највећу награду писменим саставом о мени...Обећах им да ћемо се наћи на истом месту,идуће године у исто време...Била ми је наклоњена и "радничка класа","природно"неприметни свима сем мени...Они од раног јутра на ногама...Помислих,да сам и њихов умор записала...
                                          Нада Лукић-Дринска                   

Нема коментара:

Постави коментар