уторак, 30. август 2011.

Zašto volim Dunav

 
 
 
Rodiš se uz reku,bilo koju,recimo uz Drinu...Onda se Ona onako zelena u Savu ulije,
pa onda onako sjedinjene u Dunav uplove...Posle se,ponekad,Dunav,(pošto je reka muška)
dići snagom svojom ogromnom...Tako živiš ŽIVOT uvek pored ŽIVOTA,
(jer voda je,jer Reka je ŽIVOT JOS JEDAN U BLIZINI)...Život uz Dunav te čini još 
ŽIVOTNIJOM,ma kako te bolele NEPRAVDE,..Zavoliš ONU OBALU,koja ti postaje tvoje
ODMORIŠTE...Vetar ti sa lica suze odnese,pa te u radost ponese...Voliš i "KOŠAVU SA DUNAVA"
iako ponekad,čupa i drveće...Setiš se i branioca Beograda,koje ceo svet zapamti...
A onda kad se u daljine zagledaš,i pesma može da ti se javi iz dubina,kao da ožive DOBRI STARI
ALASI...Volim Dunav zato što mu mislima poslah odavno sve moje želje i moje tajne i što mi 
saučesnik postade u pričama istinitim,koje ispisah zbog dobrih ljudi,koji zive jos uvek i 
zlu se ne predaju...Volim Dunav jer nikad ne napušta korito svoje i jer je samo JEDAN...
Volim i Sve recne brodove što Dunavom plove,volim i Nebo što Ga odozgo zaplavi...
Zato i spevaše onu pesmu;"Moj Dunave Plavi..."Volim GA,Dunav volim...Ali sam odavno 
imenom Drinska!!!
 
Nada Vukićević (Nada Lukić-Drinska)

Нема коментара:

Постави коментар